Saturday, January 10, 2009

sori~ ko memang cam nangka

adeh,tadi aku ngan syg aku g library awam kat bandar johor bahru,di jalan yahya awal..huhuhu,kiterowg dtg nak wat kerja-kerja yg ditugaskan.yang agak berlambak yea..uhhuuhu,pastu mase kiterowg tgh wat-wat kerja tadi..tetibe ada lak datang 3 orang budak perempuan yang sama sekolah dengan aku ngan syg aku..adeh..

tak pernah aku nmpk muka mereka di perpustakaan..jadi aku ngan syg aku mcm pelik,dan syg aku berkata "kenapa mereka dtg,dah taubat nak blaja kew" huuuhu..ok2 mereka ada 3 orang,dak form 3..uhuhhuuhuh

aku dan syg aku ketawa terbahak-bahak,apabila ternampak salah seorang daripada mereka berpakaian ala-ala sarung nangka gitu kan..huuhhuuh..adeh takleyh belah shial!! ahahahhaa,perlu kew pki baju ketat-ketat..badan tu kalo mcm tyra banks takperlah jugakkan...adeh...

takleyh blah beb..huhuhuh..aku ngan syg aku ketawa sehingga tidak dapat berhenti..huhuhu..dan mereka mcm pelik jew kan,mampus lah..huhuu..pesanan kepada sang die yang cam nangka itu:pakai baju tengok badan beb
huuhuhu
jgnlah malukan diri sendiri,adeh..owg sekeliling sentiasa memerhati kitew,
adeh...

No comments:

Post a Comment

 

nashru's Copyright © 2008 Black Brown Pop Template by Ipiet's Blogger Template