Thursday, January 1, 2009

MENGAPA BEGITU CEPAT~!

adeh..sedar tak sedar isnin ni sesi persekolahan telah bermula..adeh aku macam nakmo sekula pown ada gak..ahhahaha..tak puas dowh cuti,uuhuhuh.persediaan aku ke sekolah dah hampir complete~! uhuhuh..tinggal mau beli beg jew,duit tak cukuplah nak beli beg..adeh~ miskin kesian aku..

huhu..sesungguhnya perkara yang aku tak sabar-sabar untuk melakukan semasa naik sekula adalah..jeng-jeng-jeng..ahahahha..aku nak buli dak-dak junior,sebab aku pown dah jadi senior kan,uhuhuh mase untuk maharaja lela..hohohoho(aku jahat aku tau)..aku nak pindah sekula,tapi tak taulah pemohonan aku ke teknik tu dapat kew tidak,aku harap dapat..uhhuuhu...

adeh~! sesungguhnya aku malas mau tulis panjang-panjang lagi,ucapan aku kepada semua remaja-remaja di malaysia ini yang akan menyambung sesi persekolahan pada isnin ini..belajar rajin-rajin(jadahnyew aku ckp) ahahaha dan selamat kembali kew sekolah..


ouh~ tidak suka skula!

No comments:

Post a Comment

 

nashru's Copyright © 2008 Black Brown Pop Template by Ipiet's Blogger Template