Friday, January 9, 2009

najmi name ko kan~!

ahahahha,rabak mataku..huhuhu..minggu ni banyak kerja shial!! pening beb aku,pew jadah ntah kasi kerja banyak-banyak.hampir kurang larat jugaklah aku ingin membuat nyew..adeh shian aku..uhhuuuh..post aku kali ni bukan nak citew pasal kerja aku yang berlambak cam haram jadah tue,huuhu..tetapi nak citew pasal dak baru yang berada dalam kelas aku iaitu bernama najmi.

budak najmi nie,die budak pahang..pindah sini sebab ape ntah jadah sebab die.duk taman anggerik(dekat2 ngan kawasan umah aku)..bapak arh!! budak ni citew mulut smpi kuar api beb.aku bukan nak kutuk arr,tapi mmg shial..smpi kuar api..baru masuk dah nak citew bagus ngan aku,ckp moto die lawa lah,ckp moto die laju lah,reti ckp b.inggeriss lah(tapi takder lak die speaking,sebut pown pelat) jadahnyew..

bukan aku nak kutuk die kew apew,aku tau aku takder hak..tapi aku just tak tahan shial ngan perangai die..dah lah mase kelas engineer drawing die duk depan aku,bapak arrh..ngajing shial!!aku panas jew,mcm nak menonjolkan diri die shial!! adeh...pakkal jew dak baru...

hesh..aku malas lah nak citew lagi pasal dak ni,tapi kalo sesape leyh smpikan kat budak ni..tolong smpikan kat die..suyh ubah perangai..jadi cam biase jew.....takyah nak market2 takder papew un....


No comments:

Post a Comment

 

nashru's Copyright © 2008 Black Brown Pop Template by Ipiet's Blogger Template