Thursday, January 1, 2009

seorang sahabat telah pergi selamanya



pada 31 dec 08, pada pukul 8.30 pm..sayang aku ym ngan aku mase tu die ckp.ada dak skula kite meninggal.aku tanye lah sapew..sayang aku caakap dak 3jed(sebelah kelas aku).aku tanye siapa..sayang aku ckp "abdul faiz..budak-budak selalu panggil die bedul".lepas jew syg aku ckp cmgitu..aku rase mcm tak percaya jew..cam berada dalam alam mimpi..sebab selasa 30 dec 08 aku baru jumpe die..die nmpk seperti normal..erm..tak sangka..aku sangat terkejut..dan lepas syg aku g tau aku..dak-dak lain pown telefon lah aku.memberi berita yang sama,hampir semua tidak percaya tentang berita menyedihkan ini.

beliau meninggal akibat kemalangan motosikal..aku dengar umer citew mase die baru accident..aku sangat sedih..
aku dapat rase kesakitan die mase tue..hanya tuhan jew tau macam mana die menahan sakit pada masa itu..

dia seorang sahabat yang baik,dulu-dulu aku pernah rapat dengan die..sebab die pernah jadi partner aku dulu mase kiterowg sesama taekwondo,banyak kenangan aku dengan arwah..die mmg kawan yang baik,kawan yang pandai jaga hati sahabatnya..aku akan merindui kenangan aku dgn arwah

semoga rohnya dicucuri rahmat

al-fatihah

No comments:

Post a Comment

 

nashru's Copyright © 2008 Black Brown Pop Template by Ipiet's Blogger Template