Friday, January 2, 2009

hari yang memang bosan

sesungguhnya hari aku pada hari ini adalah sangat bosan bin cipan..argh~! aku macam orang ape jew kan sebab satu hari aku dok umah takder ape nak wat,aku kuar pown ari ni g sembahyang jumaat,jumpe abang aku,lepak ngan arep..adeh.boshan nyew.

erm,antara aktiviti aku pada hari ini yang telah aku lakukan yang aku rase kebosanan yang amat tak tahan bosan nyew..adeh:


10.30pg
aku bangun tido dan check top up aku(argh~! tamat tempoh)
11.00pg
aku tepon sayang aku guna phone rumah untuk wish die good morning
11.30pg
jadahnyew aku tak tau pew aku wat pada mase tue
12.00tghri
tulis blog aku.aku tulis merepk gile,tak tau tetibe jew nak letak pasal peristiwa 13 mei adeh.adeh..sakit-sakit
12.50tghri
pergi sembahyang jumaat di masjid jamek taman anggerik
2.15ptg
balik dari solat
2.20ptg
jumpe abang atan ada hal sikit yang dibincang kan
3.20ptg
tepon sayang aku tanye die kat mana,pastu die ckp aku ngan die taun depan same rumah sukan.(aku seronok pada mase tue)huhu
3.30ptg
tido,sleep,membuta dan sewaktu dengannye
4.00ptg
ajk arep kuar,lepak-lepak..layan pale gile die...
5.15ptg
tengok tv kat rumah
7.56ptg
tengah menulis blog,dan menunggu syg aku o9


Dan itulah aktiviti-aktiviti yang aku buat sepanjang hari ini..adeh...sungguh membosankan,sedih beb aku..duit takder takleyh nak g memane..argh! aku nak duit,kepada sesiapa yang baik hati nak kasi aku duit sile bagi tau aku..mmg aku syg lah owg tue..uhuh
sepnunhnya hidup aku
1 hari ni mmg bosanlah tak dapat nak dikatakan.....
argh~!



No comments:

Post a Comment

 

nashru's Copyright © 2008 Black Brown Pop Template by Ipiet's Blogger Template