Tuesday, January 6, 2009

6bulan ku bahagia

6bulan,6 bulan aku bersama dengannya..macam baru semalam aku cakap kat die yang aku suke kat die..huhu..selama 6 bulan ni,tak pernah sayang aku kat die kurang atau pown luntur..aku sayang sgt2 kat die..sudah genap 6 bulan pada hari ini aku bersamanya..dan aku akan lindungi die selagi aku mampu untuk melindungi die..aku akan jage die,mcm aku jaga nyawa aku sendiri..dan kepada yang ingin menggatal,mengacau,mengusik,mengorat atau same waktu dengannye kat sayang aku ni..akan aku kasi korang mkn kaki lembu,anak angsa,kaki aku,kasut aku,dan cium jalan..korang pilih lah mana korang nak..kalo korang berani wat cmtu kat sayang aku lah..uhuhuhuh

erm..aku mmg sayang kat die..dan aku harapkan aku ngan die smpi pejam mata,dan die wanita yg terakhir yg aku sayang..dah nakmo sapew-sapew lagi dah..aku sayang kat die..kepada pembaca blog dan semua rakyat dunia..sila doakan kebahagian aku ngan die yea...
terima kasih..



nashru syg aten erat-erat

2 comments:

  1. aku doakan korg bahgie hingge ke ank cucu..
    ;)
    amin

    ReplyDelete
  2. ameen ya rabbal alameen doe!
    perfect couple diantara couple yg len!

    ReplyDelete

 

nashru's Copyright © 2008 Black Brown Pop Template by Ipiet's Blogger Template