Sunday, January 11, 2009

joget seret-seret

yea hari ni aku kusut,dan bile aku kusut..aku jadi kusut,adeh..aku betul-betul takder mood shiall!!! adeh..dah mcm datang bulan dah aku ni,haiz...aku mau citew pasal satu seni tari yang aku sendiri kire mcm penari untuk tarian tu jugalah..joget seret-seret atau namanya sebenarnya,shuffle..shuffle ni satu seni tari yang berasal daripada melbourne,australia..kalo aku tak silap..(kalo aku silap bagi tau) huhuhu...wujud nyew shuffle di malaysia,kire mcm start popular lah..ialah pada mase azmeer(ayah shuffle malaysia) memenangi competition di sebuah club di kuala lumpur kalo tak silap aku...video beliau pada mase tu agak market juga yea..ahahah..kalo nak ikutkan setiap phone member aku lah ada video die..hhuuhuhu

selepas itu,aku agak berminat juga lah kan dalam tarian shuffle..tarian shuffle ni ada banyak jenis diantara nyew hardstyle,melbourne,jumpstyle,dan hardjump..bagi aku lah,tarian ni leyh pergi jauh..tak semestinya setiap manusia yang hendak menjadi shuffle mesti sampai kaki ke club..shuffle ni juga termasuk dalam street dance juga..mana-mana leyh wat..tengah beratur beli makanan leyh shuffle,tgh tunggu giliran masuk toilet leyh shuffle..dimana-mana sahaja kitew leyh shuffle....huuhuhu...

seseorang itu ingin menjadi shuffler,tak semestinya mesti kena beli semua marchendise shuffle..tak semestinya..korang pakai seluar pendek ngan singlet pown leyh shuffle pew...aslkan korang ada minat tul ark...lagi satu kalo korang anggap shuffle ni,sebagai suatu platform untuk korang market lebih..lupekan jew lah..takyah jadi shuffler..shuffle ni hanya untuk berseronok,dan sebagai senaman jugak..bagus..ahahah

aku agak pelik dan agak marah kepada manusia-manusia yang fuck!! kepada shuffle..pew jadah!! kiterowg tak kacau korang jadahnyew nak fuck-fuck!! kiterowg takder pown ckp dak-dak korang fuck..heyh! jadi professional skit..takkan lu oranag nyew seni jew mau dapat support,pastu nmpk benda baru skit yang baru nak naik..dah fuck sini fuck sana..adeh..susah dowh camni..tak salah pew kalo bebaik jew..jadah tul..hesh...

papew un..kepada semua peminay-peminat tarian ni..teruskan menyokong kami...yea..terima kasih kerana anda dapat menerima tarian ni seadanya..huhuhuhu

1 comment:

  1. yeahhh!
    long live shuffle~
    keke
    a'ah
    btol kate ko
    shuffle kat mane2 pon boleyh
    aku shuffle dlm toilet mase mnd..
    keke

    ReplyDelete

 

nashru's Copyright © 2008 Black Brown Pop Template by Ipiet's Blogger Template