Monday, January 5, 2009

first day POWK~!

aha!first day,oklah..tak byk sgt wat pape un..sesi orintasi seperti biase dengan pengagihan kelas..ahahaha..aku masuk kelas no 2(bangga) ahahaaha....jadahnyew~! huhu papew un esok hari last orintasi..fuhyoh..esok mintak2 leyh jumpe junior2 dowh..wa tak sabar-sabar ni mau buli mereka..esok yg penting duit tak yah bawak..suyh junior-junior lanjew..ckp junior..junior mesti kena belanjew senior ark..?!

ahahaah...pape un aku harap mereka-mereka yang lain..seronok juga untuk hari pertama persekolahan mereka...majulah sukan untuk negara..

jadahnyew..~! nenek cikgu penolong kanan aku power..die sebut moto sekolah aku..semangat powk(cikgu aku ckp) nyanyi lagu negaraku..siiap berdiri kat dari kerusi roda powk...hebat tak hebat kan...ahahhaha...ni cikgu aku yang ckp..nenek cikgu aku berusia 104 tahun..jadahnyew..umur panjang gile...
ahahha/...alhamdulilah.....ahahahaa....


No comments:

Post a Comment

 

nashru's Copyright © 2008 Black Brown Pop Template by Ipiet's Blogger Template