Monday, February 9, 2009

kenapa datuk siti nyanyi tutup telinga?

wa jadahnye...huhuhuhu...wa nye entry kali ni wa nak ulas pasal teka-teki kat tv..alah yang apek ckp tu..what the garpu betul...aku mase tu bukak tv..ok biaselah tv kadang-kadang citew cam hampeh..dan mase tu citew semua cam hampeh....dan mase tu time aku pusing-pusing channel...aku terstop kat siaran tv3..ahahhaha....dan aku tertarik cam nak tengok iklan tu...iklan pasal tak silap aku pasal sms teka-teki...iklan tu apek wat....

teka-teki die berbunyi bergini

apek tanye:sebab ape siti nurhaliza nyanyi tutup telinga
apek jawab:sebab kalau die tutup mulut camne die nak nyanyi

aku terus cam huh.?? kalau die tutup mata pown leyh nyanyi gak ape...tapi setelah beberapa minit kemudian...aku pown tetibe tergelak...hhuhuhuhuhuuhu.....

mengaruts shial entry aku kali ni..jadahnye.....

No comments:

Post a Comment

 

nashru's Copyright © 2008 Black Brown Pop Template by Ipiet's Blogger Template