Friday, February 13, 2009

kena tag ngan SAYANG SAYA

write 16 fact or whatsoever about me.
so the one who had been tagged need to tag back 5 people and ask them to write 16 fact about themselves and tag 5 people back and so on la.

jeng. jeng. jeng.

  1. aku tak suke kalau orang kutuk aku selain dalam bahasa melayu.sebab aku akan berasa kecewa sebab aku tak tau bahasa tu dan aku akan berasa di perbodohkan..cess..~
  2. aku tak suke dan anti gile kat cikgu yang ajar subject al-quran mase aku skula rendah dulu..jadahnye selalu benor cubit aku..jadahnye sakit shial..!!
  3. aku takut tikus(tikus mondok yg besar),lipas,binatang-binatang yang jarang temui...
  4. aku suka burung hantu putih..
  5. aku suka dengar lagu melayu lame-lame..sedap.
  6. aku seorang yang baik hati(jadahnye puji diri sendiri...) huhuhuhu.
  7. aku tak suke orang cakap berapi-rapi tapi habuk pown tarak...
  8. tag ni kena wat lam english...sesungguhnya aku tak terer lame english ni..huhuhu..sori..
  9. aku benci ADDMATH!!! cikgu addmath aku mate lalok cam baru pekena ayam...ahahahha
  10. aku suke keta RX7 dan RX8
  11. aku tak suka cikgu kimia..sebab die telah kutuk aku pasal aku bagi salam macam budak darjah satu sebab ada alun-alun dan lagu-lagu...jadahnya..!!
  12. aku suka kuar malam
  13. tak suka orang kuang ajor kat aku.
  14. aku juga suka membuta.
  15. aku suka makan.
  16. aku sebenarnya suka akan pada warne merah jambu..aku takut nak pakai sebab taku dituduh sebagai mat jambu..ouh tidakk...ish ish.
-lima orang yang bertuah
  • orang yg view
  • orang yg baca
  • orang yg berminat
  • orang yg mempunya penampilan menarik
  • orang yg sihat


No comments:

Post a Comment

 

nashru's Copyright © 2008 Black Brown Pop Template by Ipiet's Blogger Template