Saturday, February 7, 2009

kawan,sahabat,teman..

mereka-mereka dibawah ini adalah sahabat aku..dierowg boleh dikatakan dah kenal dengan perangai aku...huhuhuhu...sahabat aku selamanya lah korang~! :-


budak muka yang boleh tahan kegampangan nye ni adalah sharil name die.
huhuhuhu..dak dulu-dulu die duk korea..die duk malaysia terus skula ngan aku..dan owg yang pertama kacau dan kenal ngan die adalah aku...hohohohoho...doh wa ingat lagi doh mase first time wa kacau lu..huhuhuhu....pandai lukis ini mamat...uhuhuhu...wa penah bukak band ngan die..name band kiterowg "the mixxers" huhuhuhuhu...mmg sempoi arh kiterowg mase tue...DOWH~! aku pown rindu ko shial!!! ahahah...bile nak lepak2 bando cam dulu0dulu dowh...lepak-lepak tepi MCD pastu kutuk-kutuk owg macam kiterowg bagus sangat..hoihohooho...bile dowh..uhuhuhu....dah 6taun kiteowg kawan..huhuhuhu...lame shial...ahaha



my brother...huhuhuhu..wa name die aku tak ingat..tapi dak2 ada pggl die yan..maybe yang tu antara name die kot..huhuhuhu...aku kenal die dengan panggil P.A atau Phat-Al..artis underground powk die ni..pejuang muzik hip hop..come onlah bro..wa support lu lam karier lu beb...aku ngan die dah mcm adik abg beb...pew2 die ada masalah aku tolong..bile aku ada masalah die tolong...huhuhuhu...bro sori bro...hari tu aku ada hal..aku mintak maaf sangat-sangat.....kawan sampai bile-bile beroo....aku dah kenal ngan die dah 5taun......



name die atan...abang aku(rahsia)..huhuhuhu...ahahha..dah 4 taun aku kenal die...abg yang bertanggung jawab...bile wa ada masalah..die tolong wa....huhuhu...terima kasih bang...sudi layan pale ngan aku...huhuhuhu....bile mau naik keta atos laju-laju dengar lagu techno kuat-kuat pastu haruk kat banda bang..huhuhuhu....rindu shial wat camtu..ahahahaha......



budak muka cam pantat ni name die e-jal..ahahahha....dah 3 taun shial wa kawan ngan die...cam babi kawan ngan die...aku pale gile die pown pale gile...pale gile tambah pale gile..menggong..ahahha..dulu-dulu aktiviti aku ngan die ketika boring adalah aku berimaginasi bermian drum dan die bermain gitar..dan kite menyanyi lagu dari band terkemuka iaitu "alll-american rejects" ahahaha...lagu favourite aku ngan die "it's end tonight"
tiap-tiap hari jam lagu tu shial...ahahha...dah cam gig free dah...ahahah...jadahnye.....awek die pown suyh aku usha kan...lagi tak senonoh..ahahhaha.....



waniieeee...lame tak contact ini budak..huhuhuhu....aku ngan die sudah kawan lebih kurang 3 taun kot...adeh sori waniee..owg tak ingat dah bapew lame kite kawan..eheee...sori-sori...huhuhuhu...die ni seorang yang ambil berat dowh...huhuhu..besh kawan ngan die...huhuhuhu...waniee kawan selamanya ok...ahahahah......



aca name die..3 taun kenal ngan die...best kawan ngan die...kadang-kadang layan pale...huhuhuhuhu...dak MRSM jarang lah dapat contact die..huhuhuhuhu.....aca take care ok....jangan lupe nash...huhuhuhuhu...sahabat selamanya...ehee...

itulah sahabat-sahabat aku yang lame aku kenal dan mereka pown lame kenal aku...ada banyak lagi..tapi aku takda gambar dierowg....aku tetap ingat kawan-kawan aku yang lain..huhuhuhuhuhu....ok semua....
jaga diri sahabat-sahabat aku....

BERJAYA DALAM HIDUP!!!

1 comment:

 

nashru's Copyright © 2008 Black Brown Pop Template by Ipiet's Blogger Template