Wednesday, January 14, 2009

argh! aku rindu die,aku kusut,aku pening,wuuuuu~!

as'kum,huhuhu..aku mcm nak nagis jew kan..2 3 hari ni banyak shial masalah aku..kusut!kusut!..adeh..aku rindu sayang aku,dah 2 hari aku tak jumpe die..ok korang semua mesti akan ckp "alah 2 hari pown dah rindu" so.?! peduli ape aku..aku rindu sayang aku..korang ada masalah kew kalo aku rindu syg aku..aku syg die...sebab tue lah aku rindu die..korang tak rindu syg korang masalah aku lak..sayang aku pergi KL antar kakak nya sebab kakak nyew ke oversea program AFS eyh..huhuuhu.."take care sis..jangan risau akan ku jaga adikmu seperti nyawa ku" huhuhuhu...haa..sebab tu lah aku tak dapat jumpe die 2 hari beb...adeh rindu beb...hesh...

erm..aku kusut sebab adik aku buat masalah..jadah tul..die wat masalah yang boleh merisiko kan dirinya sendiri..ceyh ceyh aku berbual..ahahah..tu yang aku kusut tu nak tlg die..jadahnyew..aku sebagai abang mesti kena tolong..adeh..susah dowh kalo dapat adik lembat sangat nak paham..dah bapew kali aku basuh,aku ceramah..adeh...tak paham-paham juga...jadahnyew.....

wuuuu...dan campur kedua-dua tue aku rindu sayang aku dan aku kusut ngan adik aku...sebab tu jadinya aku pening pale...wuuuuu! pening beb pale..cam nak pecah un ada gak..sedih beb..kepala berat jew...wuu..sedih ni...
huhuhuh.jadahnyew...adeh!

ESOK AKU KETEMU SAYANG KU!!! YES!!!!

No comments:

Post a Comment

 

nashru's Copyright © 2008 Black Brown Pop Template by Ipiet's Blogger Template