Wednesday, December 31, 2008

2008
Pada taun ni banyak perkara-perkara yang belaku kat aku..
ada perkara yang buruk,ada perkara yang baik..erm..dan macam-macam lagilah..
ini lah antar perkara yang belaku sepanjang 2008 ini:

1.aku jumpe sayang aku
2.aku dapat tubuhkan community aku sendiri (budak baik)
3.kenal lebih ramai kawan-kawan
4.jumpe member lame aku
5.kehilangan seorang kawan aku
6.taun yang pertama aku belajar agak rajin
7.aku mendapat keputusan yang kurang baik dalam PMR
8.telah membuat beberapa orang kecewa dengan aku
9.pertama kali sejarah aku "b"

huhuu..bosan kan 2008 aku.Banyak perkara-perkara yang bosan belaku kat aku..adeh..

2009
Dan pada hari ini 1 januari 2009 aku telah memmupuk azam yang baru..dan aku harap taun ini
aku dapat mencapai azam aku tersebut:

1.aku nak belajar rajin-rajin
2.aku nak sahut cabaran sayang aku
3.aku nak beli moto idaman aku..huhu
4.aku nak buli junior-junior aku
5.nak kawen(aha gile aku tau)
6.jadi insan yang berguna
7.tidak mudah putus asa
8.setia pada sayang aku selamanya...

so aku harap korang smua leyh tolong doakan aku berjaya mencapai azam aku tersebut
huhuhu...dan kepada semua selamat tahun baru daripada aku..harap azam korang tahun 2009 ini
akan tercapai.....

ahaha
sekian..

No comments:

Post a Comment

 

nashru's Copyright © 2008 Black Brown Pop Template by Ipiet's Blogger Template